Persberichten
Tom Tomczak treedt per 25 november bij NRB nv in dienst als Chief Commercial Officer (CCO).
Als CCO is Tom Tomczak verantwoordelijk voor het ontwerpen en implementeren van de commerciële strategie van NRB, in lijn met het ontwikkelingsplan van het bedrijf en de visie van de groep. Zijn missie omvat het ondersteunen van de groeiambities van NRB door nieuwe klanten aan te trekken en tegelijkertijd bestaande relaties te versterken om hun tevredenheid en loyaliteit op de lange termijn te garanderen. Tom zal ook toezicht houden op de verkoop-, marketing- en productinnovatieteams.
Voor de gemeenteraads- en provinciale verkiezingen zette de NRB Groep, het toonaangevende ICT-bedrijf in België, zijn teams en technologische oplossingen in om ervoor te zorgen dat de stemming vlot verliep. Dankzij een ongekende mobilisatie van 250 medewerkers en de steun van haar dochterondernemingen speelde de NRB Groep een sleutelrol in het vlotte verloop van de tellingen, de samenstelling van de resultaten, het beheer van de kieslijsten en de bekendmaking van de onkosten van de kandidaten. NRB bevestigt daarmee zijn cruciale rol in het dagelijkse leven van de Belgen en zijn inzet voor de democratie.
NRB en ULiège slaan de handen in elkaar om een leerstoel op te richten voor onderzoek en ontwikkeling op het gebied van AI, en meer specifiek LLM's (Large Language Models).
NRB, de toonaangevende IT-dienstverlener in België en Europa, is trots op het behalen van het ISO 14001-certificaat. Deze internationale norm valideert ons engagement op het vlak van milieubescherming en onze inspanningen om de koolstofvoetafdruk van onze activiteiten en die van onze klanten te verminderen.
Pagina's |