NRB in het kort
Met een jaarlijkse geconsolideerde omzet van meer dan 505.4 miljoen euro en meer dan 3450 werknemers is de NRB-groep (NRB en zijn filialen) vandaag de dag een marktleider in de Belgische ICT-sector.
NRB is een onderneming die publieke diensten en Belgische ondernemingen naar uitmuntendheid wenst te begeleiden. Wij stellen ICT-diensten voor die voldoen aan al hun behoeften: advisering, infrastructuur, toepassingen en printing.
Wij ontwikkelen echte samenwerkingsverbanden met de organisaties die ons vertrouwen. Wij streven ernaar om hun te helpen bij hun evolutie- en transformatieprocessen door innovatieve en zeer hoogwaardige oplossingen voor te stellen.
NRB is een 100% Belgisch bedrijf: aandeelhouders, filialen, activiteiten en klanten. Wij zijn volledig onafhankelijk ten opzichte van onze leveranciers en wij hebben onze eigen technologisch geavanceerde datacentra.
Perscontact
Pierre Soleil, Head of Communication
NRB S.A. | Parc industriel des Hauts-Sarts | 2e avenue, 65 | 4040 Herstal
Tél : +32 479 88 51 30 – pierre.soleil@nrb.be
Persberichten
Onder leiding van Arnaud Spirlet, CEO van Win sinds oktober 2024, ligt dit strategisch initiatief in de lijn van de ambitie van de NRB-groep om IT-oplossingen te ontwikkelen op maat van een markt in volle transformatie.
Deze erkenning benadrukt de verschillende initiatieven van NRB om de ontwikkeling van zijn medewerkers in een bevredigende en motiverende omgeving te garanderen en hen te ondersteunen in hun ontwikkelingsperspectieven.
Tom Tomczak treedt per 25 november bij NRB nv in dienst als Chief Commercial Officer (CCO).
Als CCO is Tom Tomczak verantwoordelijk voor het ontwerpen en implementeren van de commerciële strategie van NRB, in lijn met het ontwikkelingsplan van het bedrijf en de visie van de groep. Zijn missie omvat het ondersteunen van de groeiambities van NRB door nieuwe klanten aan te trekken en tegelijkertijd bestaande relaties te versterken om hun tevredenheid en loyaliteit op de lange termijn te garanderen. Tom zal ook toezicht houden op de verkoop-, marketing- en productinnovatieteams.