dinsdag 2 maart 2021
Whitelane Research, de onafhankelijke outsourcing specialist, voerde dit jaar een tevredenheidsenquête uit bij 230 bedrijven in België en Luxemburg, die volgens Whitelane meer dan 90 % van alle IT-outsourcingsuitgaven in de BELUX vertegenwoordigen.
Onder de ondervraagden bevonden zich 28 klanten van de NRB. De algemene tevredenheidsgraad van de klanten van NRB is voor het derde opeenvolgende jaar gestegen en bedraagt 78%, 2% boven het marktgemiddelde van 76%.
Het rapport laat voor NRB een uitstekend resultaat zien en een verdere stijging ten opzichte van vorig jaar, met scores boven het marktgemiddelde, in de volgende gebieden: Account management (83 % of + 5 % ten opzichte van 2019), Service-Delivery (81 % of + 6 %) en Cloud capacities (80 % + 5 %).
De resultaten van NRB zijn goed, ook beter dan vorig jaar, en nog steeds binnen het marktgemiddelde voor “Contractual flexibility (70%, 3%), Innovation (69%,+7%) en Transformation Quality (66%, 6%).
Uit het rapport blijkt ook dat er ruimte is voor verbetering voor NRB, met name op het gebied van haar pro-activiteit. NRB onderkent dit en blijft investeren in haar consultatieve servicemodel, waarbij NRB als partner van de klant optreedt, hem inspireert, ideeën aanreikt en begeleidt bij zijn digitale transformatie.
"Over het geheel genomen zijn de resultaten van de enquête een grote motivatie voor de NRB Groep om verder te gaan op de ingeslagen weg en het niveau van de beste op de markt te bereiken!", bevestigt Pascal Laffineur, Chief Executive Officer van de NRB Group.
Bekijk hier de getuigenis van een tevreden klant
Instance