Case stories

Bij Sibelga werken 1.000 mensen, waarvan er 750 een computer gebruiken. Zij telefoneren ongeveer 800 keer per maand naar NRB’s servicedesk. Gemiddeld worden nu 650 van die oproepen onmiddellijk opgelost. Jean-Louis Mapessa: “Dat ligt in lijn met het slaagpercentage van 80% dat we vereisen, wat ons veel tijd en geld bespaart. Bovendien zijn mijn collega’s veel gelukkiger wanneer hun computerproblemen snel opgelost worden.”

Eurogentec, een Luiks bedrijf dat internationaal actief is, liet informaticadienstverlener NRB SAP installeren bij haar Amerikaans filiaal Anaspec.

De Waalse beheerder van de elektriciteits- en gasnetten ORES voorziet energie aan 1,3 miljoen afnamepunten en 198 Waalse gemeenten. Goed voor een jaaromzet van ruim 500 miljoen euro. Daarvoor worden er maandelijks 3 miljoen facturen afgedrukt. Een kolossaal werk dat sinds kort wordt uitbesteed aan NRB.

ISS deed een beroep op de competenties van de Groep NRB om een kwaliteitscontrolesysteem te ontwikkelen, geschikt voor mobiel gebruik. Afelio, de afdeling die zich bij NRB met mobility bezighoudt, luisterde goed naar wat ISS precies wilde, ontwikkelde de toepassing en zette ze na een geslaagde testfase in productie.

Pagina's

In us they trust...

Contact us :

  • Mail us
  • Phone us

Follow us :

  • Linked In
  • Twitter
  • Google +
  • Slideshare
  • Youtube
  • Flickr

Contacteer ons

Service Desk

t. +32(0)4 249 77 77

Luik

t. +32(0)4 249 72 11

Brussel

t. +32(0)2 286 57 11

Stuur een bericht

Partnerships & Certificeringen

  • SAP Partner
  • Microsoft
  • ISO:9001
  • ISO:27001