CRM: A Game-Changer in Digital Transformation

28/03/2023
28/03/2023
Tijdens het evenement "CRM: A Game-Changer in Digital Transformation" onderzoeken we hoe Customer Relationship Management (CRM) kan worden gezien als een belangrijke veranderingsfactor in de digitale transformatie van uw bedrijf. 
 
Wanneer? 
28/3 vanaf 14 u.
 
Waar? 
Living Tomorrow Indringingsweg, 1 1800 Vilvoorde - De parking bevindt zich achter het gebouw
 

Lees het programma

 

Hoe plaatst u CRM centraal in uw bedrijf?

Tijdens de middag ontdekt u hoe CRM in combinatie met andere technologieën u kan ondersteunen bij het creëren van een geweldige klantervaring, hoe het verkoop- en marketingprocessen kan automatiseren en hoe het een compleet beeld van uw bedrijfsprestaties kan bieden.
 
Deskundigen uit de sector zullen hun expertise en ervaring op het gebied van CRM-best practices delen en bespreken hoe u deze technologieën kunt inzetten om efficiënter te werken en uw winstgevendheid te verhogen.
 
Tot slot krijgt u de gelegenheid om met andere professionals uit de sector te netwerken en om de laatste trends en innovaties op het gebied van CRM te ontdekken.
Tijdens dit evenement kunt u ontdekken hoe CRM een echte "gamechanger" kan zijn in de digitale transformatie van uw bedrijf.
 
---
 
Geconfronteerd met een digitale versnelling moeten organisaties zich razendsnel aanpassen! Nieuwe technologieën veranderen immers snel de verwachtingen van de consument, transformeren waardeketens en dwingen ons onze business models te herzien. 
 
Waar staat u met uw digitale transformatie? Hoe goed kent u uw klanten? Gebruikt u al uw data op efficiënte wijze? Biedt u een omnichannel en fygitale ervaring? Denkt u na over nieuwe artificiële intelligentieprocessen voor uw activiteiten? 
 
Aan de hand van concrete voorbeelden en innovatieve oplossingen zullen onze experts uitleggen waarom alle sectoren - zowel privé als openbaar - nu de gevolgen ondervinden van de digitale transformatie en zullen zij manieren aanreiken om u te helpen profiteren van de vele mogelijkheden die CRM biedt. 
 
Neem deel aan dit evenement, georganiseerd in samenwerking met Ink Consulting en Salesforce, dat plaatsvindt op 28 maart 2023 vanaf 14 u. in Living Tomorrow (Vilvoorde).
 

Het programma

 
14.00 - 14.30 u.:
Ontvangst
 
14.30 - 15.15 u.: 
"Samen morgen inbeelden: toekomstdenken in actie" - Dirk Gaudeus, Innovation Coach at Living Tomorrow
Nadenken over de toekomst is de eerste stap om ze te kunnen creëren. Door ons te concentreren op de snelheid van verandering, door te voorkomen dat dingen als vanzelfsprekend worden beschouwd, door het belang van het menselijke aspect te benadrukken en door een benadering van customer relationship management (CRM) te integreren, kunnen we actoren van onze toekomst zijn en een meer inclusieve en duurzame wereld opbouwen die rekening houdt met de behoeften en verwachtingen van alle belanghebbenden.
 
15.15 – 16.00 u.:
NRB, INK and Salesforce leaders debate: "Hoe kunnen we data gebruiken om de klantervaring te verbeteren? Wat zijn de opkomende trends en hoe kunnen we ons daarop voorbereiden?"- Melchior Wathelet, CCO NRB - Julien Massot, CEO INK - Lien Ceulemans Country Leader België en Luxemburg bij Salesforce.
 
16:00 - 16.15 u.:
"Transformeren om te slagen: Het belang van change management tijdens een digitale transformatie" -Sandra Di Gregorio, hoofd change management INK 
Change management is cruciaal tijdens een digitale transformatie door organisaties te helpen bij het complexe proces van overgang van traditionele manieren van werken naar nieuwe, digitale manieren. Een succesvolle digitale transformatie vereist niet alleen het implementeren van nieuwe technologie, maar ook het veranderen van de mentaliteit, de processen en het gedrag van werknemers op alle niveaus van de organisatie.
Change management is een cruciaal onderdeel van een succesvolle digitale transformatie. Het helpt organisaties de verschillende elementen van verandering te beheren en zorgt voor een soepele overgang.
 
16:15 - 16:45 u.:
Koffiepauze
 
17:00 - 17:45 u.
Break-outsessies door Experts van de NRB-groep & Salesforce
  • Hoe kan de publieke sector een CRM gebruiken om burgers beter van dienst te zijn? 
Salesforce is een waardevolle tool voor organisaties in de publieke sector die hun vermogen om burgers van dienst te zijn willen verbeteren. Door processen te stroomlijnen, de communicatie te verbeteren en meer persoonlijke ervaringen te bieden, kan Salesforce organisaties in de publieke sector helpen hun reputatie te verbeteren en sterkere relaties met burgers op te bouwen. Sommige aspecten draaien om casemanagement, Citizen Relationship Management, Communicatie, Samenwerking & Kennis, Zelfbedieningsportalen of Analytics. 
 
  • Hoe kan de klantkennis worden verbeterd via verschillende ingangspunten en datatransformatie met behulp van het CDP (Customer Data Platform)? 
Het Salesforce CDP biedt een krachtig platform voor het verbeteren van klantkennis door het verzamelen, integreren en transformeren van klantgegevens uit meerdere bronnen. Door gebruik te maken van deze informatie kunnen organisaties gerichte, gepersonaliseerde ervaringen voor hun klanten creëren en consistente en relevante interacties leveren via meerdere kanalen.
 
18:00 - 18:30 u.:
Conclusies 
 
18:30 - 20:30 u.:
Walking dinner 
 
 

In us they trust...

Contacteer ons

Luik

t. +32(0)4 249 72 11

Brussel

t. +32(0)2 286 57 11

Stuur een bericht

Partnerships & Certificeringen